English

پاسخگوی پرسش‌های شما هستیم...

01732331522

0
هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مجموع: ۰ ریال

1404-03-10
106مشاهده
تایماز ساریخانی
تمدید پشتیبانی

گروه فناوری اطلاعات هلو با ارائه زیرساخت‌های فنی پیشرفته، امکان دسترسی سریع و آسان مشتریان به خدمات پشتیبانی و به‌روزرسانی نرم‌افزارها را فراهم کرده است و پس از خرید محصولات هلو، پشتیبانی نرم‌افزار به صورت رایگان به مدت یک سال فعال می‌شود و مشتریان محترم می‌توانند از خدمات متنوعی تحت شرایط و ضوابط شرکت بهره‌مند شوند.

تمدید پشتیبانی

تمدید پشتیبانی سالانه هلو؛ کلید دریافت نسخه‌های جدید و خدمات تخصصی

پس از پایان دوره یک‌ساله پشتیبانی اولیه، مشترکین می‌توانند با تمدید اعتبار پشتیبانی نرم‌افزار خود، علاوه بر دریافت جدیدترین نسخه به‌روزرسانی شده نرم‌افزار هلو، از خدمات رایگان تلفنی، کلوپ مشتریان، چت آنلاین، ریموت پشتیبانی و مشاوره تخصصی بهره‌مند شوند. این خدمات باعث می‌شود کاربران تجربه‌ای بدون نقص و به‌روز از محصولات هلو داشته باشند.

خدمات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تخصصی شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو

گروه فناوری اطلاعات هلو با توجه به نیازهای متنوع مشتریان، دو دسته خدمات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ارائه می‌دهد:

1 –  خدمات پشتیبانی پس از فروش (مرتبط با محصولات هلو):

    با تمدید پشتیبانی، بیشتر این خدمات رایگان یا با هزینه بسیار پایین و تخفیف ویژه به مشترکین ارائه می‌شود.

2 –   خدمات تکمیلی و خارج از چارچوب پشتیبانی:

    این خدمات با تعرفه‌های مصوب سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و هزینه مناسب، شامل خدمات تخصصی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرتبط و غیرمرتبط با محصولات هلو است و در صورت وجود گارانتی یا اعتبار تمدید پشتیبانی، تخفیف ویژه دریافت می‌کنند.

خدمات رایگان در دوره اعتبار تمدید پشتیبانی گروه فناوری اطلاعات هلو

    دریافت نسخه‌های جدید و به‌روزرسانی نرم‌افزار

    رفع اشکالات و باگ‌های نرم‌افزاری

    پشتیبانی تلفنی و مشاوره تخصصی

خدمات قابل ارائه با هزینه در دوره اعتبار تمدید پشتیبانی

    حل مشکلات ناشی از استفاده اشتباه توسط کاربر (هزینه ایاب و ذهاب در مراجعه حضوری به عهده مشتری)

    ارائه رمز عبور در صورت فراموشی

    نصب مجدد نرم‌افزار و بازیابی بانک‌های اطلاعاتی سال‌های قبل

    ارتقاء کیت‌ها و امکانات نرم‌افزار

    تبدیل نوع قفل نرم‌افزار (از پارالل به USB و بالعکس)

    آموزش کار با نرم‌افزار در محل مشتری یا نمایندگی‌ها

    رفع مشکلات از طریق ارتباط از راه دور (ریموت) با اینترنت (شرکت مسئولیتی در مشکلات احتمالی سیستم ندارد)

رضایت مشتریان و کیفیت محصولات، اولویت اصلی گروه فناوری اطلاعات هلو

شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو همواره به رضایتمندی مشتریان و ارتقاء کیفیت محصولات خود متعهد است و با ارائه خدمات به‌روز و پشتیبانی مستمر، تجربه کاربری بی‌نظیری را برای کاربران خود تضمین می‌کند.

نظرشما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

فایل بروزرسانی نرم افزار هلو APEX

هشدار !!!

درصورت فعال بودن پشتیبانی نرم افزار هلو  میتوانید از عملیات بروزرسانی نسخه استفاده کنید.

درصورت عدم آشنایی با فرایند بروزرسانی نرم افزار هلو APEX حتما این عملیات توسط کارشناس نمایندگی انجام شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره : 01791011525 تماس حاصل فرمایید.

*** این نسخه شامل فایل جدید بستن حساب است ***

نسخه SLM (کارتی)

نسخه USB (قفلی)

راهنمای بروزرسانی

فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید و دو فایل ( Holoo.exe – Write.txt ) را در مسیر نصب نرم افزار هلو جایگزین نمایید.

در نسخه های شبکه این عملیات را برای تمامی کاربران انجام دهید.